Selasa, November 29, 2011

EMpat AL-zaRqali 2011 in memoriy~

Assalamualaikum……
Kalini aku nak sembang sikit la pasal kelas aku….
4 AL-ZARQALI
Macam ni cite die…….awal taon duariusebelas aku masok dua minggu lambat daripade kawan2 aku…sebab otak aku tu lah……kene tahan kat wad….then bile aku sampai skolah je aku tengok tempat duduk diowang bagi betol2 depan sekali….pergh tak penah dalam idop aku duduk paling depan dalam kelas….aku terimalah saja tawaran tu….duk sebelah fariez~..haha
Aku mule2 takboleh terima kelas tu….rasa sangatlah janggal….apepon aku tabah je…dengan duduk sebelah minah sowing ni….lagi tambah kusut otak aku..haha..lame2 best r duk kelas ue…sume da macam family aku dalam ue…so aku lalui sampai tamat sesi 2011……


Ni Fuad Nabil, ketua kelas yang berkebajikan

Simpati kat ahli kelas,
Amat pemalu orangnya,
Mudah tersentuh seperti aku
Die geng aku time susah atau senang,
Senang cita aku minat r bkawan ngan die, haha, xde komen laen

Yang ni CL ngan Nina…no komen for them~,….haha





Yang nih plak Asyraf Shukri
Dia ketua batch,
Dia ketua rumah gak,
Ntah2 taon dpan ketua dorm…haha
Seorang yang berkepimpinan.
Mudah mempengaruhi orang la die ni..





Ini piyah merangkap ketua rumah abubakar pmpuan,
Baek orang die,
Aku suke bekawan ngan die,
Sangat melebihkan kawan dari diri sendiri,
Ade satu malam time kitowg kene conduct jamuan hari jadi bua I oleh pulak taknak makan sebab nak kemas, ak cakap nape la die ni, so aku pon tolong die,, padehal yang lain sume tengah makan, pastu aku bg die askim suh die makan sikit, kitorang push die baru dia makan, alas an tak makan sebab takot tak cukup….haha, pastu sebelom balek die cakap gutnite kat aku..meremang bulu roma..haha,,,tapi tabik r kat die , so sporting

Budak lelaki kelas Haku

Budak perempuan kelas haku....
DARI KIRI= Balqis, Aini, Hajah(sori tak nampak), Suraiya, Zuhairah, Solehah, Cidod(juga tak nampak), Ain n lastly Mecak sipenggapaibintang.....

Mereka lah yang mewarnai balik hidup aku yang asalnye sangat sunyi sejak geng2 aku kene pindah….time kaseh r kat korang…..korang baik sangat ngan aku….aku taktau nak balas dengan ape…time kasih jutajuta….haha
So ni lah kisah aku setahon kat smap taon ni…even perit kehilangan kawan tapi kita jangan sekali
-kali menidakkan takdir….dah memang takdir kita cmtuh,,,nak buat macamane lagi an…so enjoy your life….sebab kehidupan kat sekolah adalah kehidupan yang paling seronok seumur hidup.





7 ulasan:

  1. HAHA.........syyyyyyyyyyy...sori cap tak berniat pon...sori3...haha

    BalasPadam
  2. rilek r...x yah nk meremang sagat lahh...komen tu bkn ke jam 12.08 pg...betoi la gutnite..

    BalasPadam
  3. jam blog aku ni jam die pelek r...camne nak tuka?

    BalasPadam
  4. pergi kat setting>formatting>time zone..tuka kpd kuala lumpur

    BalasPadam
  5. pastu trus save..nnt otomatik die tuka

    BalasPadam