Sabtu, November 26, 2011

Mampu kah kita?

nikon d3100 red



Limited-Edition-Canon-EOS-Rebel-1100D

ASSALAMUALAIKUMWARAHMATULLAHIWABARAKATUH....
pergh~~....aku tak tahan la pulak tengok gamba atas ni......teringin gila nak beli.....cun la bende ni....dengan warna merah nye lagi....merah royal lak tu....tak menahan....semadd doo....tapi mampu ke akuh nak beli mendalah ni???......kalaula aku dah besar aku akan beli bende ni sepuluh....tapi ape kan daye buat mase ni aku tak mampu untuk beli sendiri benda ni...tapi kalau aku diberi pilihan...aku lagi prifer yang canon la....aku tak tau npe aku tak mnat sangat ngan nikon..mybe aku dah paham canon lebih daripada nikkon kot...tak kesah la....SEBENARNYA satu je aku nak kongsi kat sini......kita kalau tak mampu, jangan lah membazirkan duit bukan pada tempatnya..membazirkan  nama nya itu, Allah pun marah kalau mmbazir...in conclusion...beringat lah sebelum buat sesuatu keputusan....itu saja...sekian terima kasih..PEACE

Tiada ulasan:

Catat Ulasan