Isnin, Disember 12, 2011

SEDIH =(

Suasana Dalam Tempat ni


Salam.
Harini aku nak cerite la serbe sikit tentang remaja zaman serbe modern ni. Seperti yang kita tahu kan, remaja biasanye nak bende2 yang mewah, branded bagai sume tu kan, nak berpasangan la, ape la. Tapi kite sedar tak ape tanggungjawab kita senanye? Ape yang bukan tanggungjawab kita, ape keperluan kita buat mse ni en. Tak kesah la pape. Aku rase korang boleh pikir sendiri an. HAHA =).


Due ari lepas seperti yang sedie maklom kan aku pegi la hang out ngan kengkawan aku. G61 tu le. Ape yang buat aku sedih dan takot, adalah time kitorang main bowling same2 kat Mid. Aku pon tak paham asal la tempat bowling kat mid tuh die buat cam suasane DISCO!. Takut aku duduk dalam tu. Memang sebijik cam disco, ade lagu yang tepekik telolong tu, dengan tutup seme lampu, yang ade lampu LIPLAP disco tu ngan lampu kat lane tu je. Haish aku cakap, ni disco ke tempat men bowling.


Tengah tengah best kitorang men bowling tu, kitowang ternampak la pulak dua pasang kapel sedang bermesra. Dah la sebelah lane lak tu. Mula2 kitorang tak kisah la. Ingatkan biase2 je. Rupenye dalam gelap2 tu sempat lagi die buat MAKSIAT. Astaghfirullah~. Mule2 duduk atas riba. Patu tangan dah merayap dah. Patu bermulalah adigen2 yang sakit mata memandang. Dah la pakai tudung, buat maksiat tak reti malu. Betul la bak kate cikgu BM form 3 aku yang WANITA ITU ADALAH FITNAH TERBESAR DUNIA. Yang perempuan tu lah menggedik, dia tarik bf die patu die kiss mulut bf dy. WTFrog. Aku nak cegah tapi aku bukan ade kuase pon. Boleh dikatekan stiap kali lepas baling bola die kiss. Hey manusia! kau pegi bowling nak main bowling ke nak main kiss2!. BO*** punye orang. Aku hanye mampu cegah ngan hati je la.
AKU TAK PAHAM APE DIOWANG NAK SENANYE.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan