Ahad, Disember 11, 2011

Kenangan Terindah seumur hidupku =)


HOHO....Assalamualaikum,
haha, kali ni aku nak buat entry pasal Hang out aku dan MEREKA. Setelah dah lame dah tak jumpe diowang, rindu la amat aku kat diorang nih, akhirnye terubat gak rindu aku nak borak2 ngan diowang, tido sekali, huha2 sekali, jalan2 sekali dan sumenye lah sekali. Kali ni punye Hang out memang aku terasa sangat seronok!...pergh~, ske lettew~. HAHA.


BERIKUT MERUPAKAN AKTIVITI2 YANG TELAH DIJALANKAN


Bowling interG16:
  1. Khairul Ikhwan (110 points)
  2. Fitri Hanif (96 points)
  3. Faiz Hazim, Muhammad Alharsikanil (94 points)
  4. Shahrul Zulfikar (86 points)
  5. Afiq Rifdi (84 points)
  6. Karlos Naim (77points)
  7. Farhan Izzat (70 points)
  8. Faiz Izzudin (42 points)
  9. Safwan Suhaimi (35 points)
Futsal Open
  1. Team A (Syeru, Afiq, Abe, Azmil)
  2. Team B (Zuhdee, Naqib, Agym, Panjat)
team B menang dengan bergaya sebanyak 17 gol berbalas 7 




Sebelom aku nak sambung cerite aku nak explain somting pasal diowang tuh.

Budak hini?!...
AZMIL ALIMI namadiberi, budak ni cam hape je, mulut die memang petah berkate2, kate2 die tu pon boleh 
menusuk kalbu, boleh lemah jantung!, HAAHA. Papepon seorang budak yang kerek!
dan dienih lah rakan partner aku semase naik semua bender kat TS tuh..haha klaka aku kalau ingat balek waktu2 indah tu. =)
Budak nih pulak KHAIRUL IKHWAN aka K.I. kat saser. Ramai balak budak nih!..kah3.. Stocker bagi electronik. (PSP, EARPHONE MAHAL DLL)
kasut harge empat ratus woo!
Yang belah kiri tuh MUHAMMAD sekanil, kanan AFIQ RIFDI.
due2 hot due2 spicy. KAH3...haha, mad memang tak pernah tak paham aku, memang selalu paham ape yang aku buat, ape yang aku rase, ape yang aku pikir.haha. kawan sejati la ktekan.
bowling pon aku bekongsi mate dengan mad sekanil ni.seri3!
Afiq pulak budak yang sangat gilo. First day call Farah Aina kate die comel la ape la. Dah la ckp dengan si pemilik diri, KAH3!! Dah tu tak puas lagi call Nur Athira Isa pulak. Cakap bnde yang sme. last2 second day kat umah aku call Alya Farhana PULAK!..Then cakap bende yang sama!...kah3..tergelak aku...memang lol
NI FITRI HANIF
THEN MUHAMMAD NAQIB.
nak dikatekan due orang ni je lah yang tinggal kat sekolah dan yang masih memahami aku. Kire yang lain tu tak kenal aku sape lagi, aku selalu sedih sebab kengkawan aku tak macam G16 tuh dan due eko nih. ONE thing yang special kat diowang nih adalah diorang sangatlah tak berkire. Duit die duit kite. duit kite duit die. Senag citer memang jaoh la beze ngan yang lain. Yang si Naqib ni pulak budak yang pasrah manjang. Aku tak tau la pekene ngan budak seko nih..haha =)
SHAHRUL ZULFIKAR.
aku sangat respect kat budak nih. sebab friendship die sangat kuat. Sanggop bersusah payah sowang diri datang dari utara semate mate nak hang out ngan kitorang. dAn setiap kali datang umah aku gak mamat ni bawak buah tangan tuk mak aku. Payah nak dapat orang camnih!
ni IQBAL ISHAK aka Zuhdi!.
budak ni kene bahan dari start kitorang jumpe die kat ktm Klang samapi lah semua balik!...sian syal die.
 Berikut merupakan perkara yang dibahankan:
1.Ade awek patu clash. (Alasan= sebab awek tu slalu call die. Kat kelas pon nak call) haha!
2. bab2 makanan. Die buat muke tau lepas makan. pastu kitowang tanye, "pahal di??". Dia dengan selambernye buat muke sedih sambil pandang buah rambutan kat belakang dia.kah3..ketawe terbahak-bahak kitorang
3. tengoklah baju die tu. Macam baju coat kan?. sepanjang hari die pakai baju tu kene bahan. HAHA. Patu buat main futsal lak tu. Tah apeape tah.
4. Die ni tipu sorang acik ni kat kedai makan dekat rumah aku ni, kata baru lepas balik masjid. pakcik tu pon blanje la 9 orang ni air sorang satu. Pastu dak2 ni bahan la die cakap air haram la ape la..haha!
HANIF HAIKAL
budak yang kedua yang paling banyak kene bahan.
sebenarnya Hang out ni die yang anjurkan, yeye la invite2 orang, last2 a day before nak hang out ni, die kate tak jadi pulak nak datang. Katenye nak balik Ganu sebab nenek sakit. Padahal Afiq cakap die dapat tau yang anep ni pegi Melakau. jumpa awek lettew~. haha. last2 kene bahan. First day kat umah aku. Malam tu kitowang tak henti2 menganjing die kat phone. Last2 die terasa tercabar la pulak. Patu esoknye hari Jumaat die datang.KAH3!.mase tu start r menganjing nak rak. Kate telur penyu ade tak? Keychain Hang Tuah ade tak?..haha aku dah tegelak2 je~
YANG PALENG LAWAK NYE.
Fb budak ni lupe nak log out. Kitorang pon ape lagi. Ni lah masenye yang terbaik nak godam fb die. Mula2 kitorang yang diketuai oleh Muhammad Azmil Alimi memulakan pengembaraan. First thing yang kitowg tgk adalah chat history die. haha satu2 kitorang bukak. Kire die ni budak hot la jugak. Ramai lak tu pompuan yang melayan die. Pastu kitorang jahat gi chat ngan Scha Bieza. dak KGV. mule2 kitorang type <3..Patu bermule lah ade=igen jiwang menjiwang. Tak tahan aku tegelak. HAHA =). CAM HAPE JE
Patu kitowang comment kat sume tempat dengan perkataan yang sama (suke lettew~), HAHA, kawan2 die pelek je tengok..so sweet memory~
FARHAN IZZAT
ni budak felda mari~. pergh semangat gak la budak ni nak Hang out bagai ni. Manjang berkaraoke kat bilik atas tu je. Suare die takyah cakap la. PERGH~, 'SEDAP' syal~.kah3. =) kidding jer. Papepon yang penting dak ni ok la. Da tak macma dulu. suke lettew~HAHA =)
yang kanan tuh. KARLOS NAIM.
badar KGV. kire imam besa la kat KGV tuh...kah3. Arituh menang azan kat sekolah die tuh. Hebat lettew~.
pape pown seorang yang sangat spoting. Budak hot ni~. HOT KE?. suke lettew~. 
BTW kasut die lawa.
yang kanan tu pulak SAFWAN SUHAIMI.
budak yang paling branded antare kitorang, baju nak edwin, kasut nak puma, phone nak samsung galaxy. PERGH~. sumpa mengancam. HAHA. dah makin kacak r mamat nih.rambut da tegak cm trojan.. suke lettew~






Ni lah budak2 yang sudi menginap di rumah aku.





PAPEPON pengalaman ngan korang memang payah dah nak dapat lepasni. Maklomla lepas ni dah tak jumpe dah, sebab nak SPM. Lepas SPM mesti semua orang busy kan. Dah agak da. Takpe. Aslakan korang dah bagi aku satu semangat kat aku yang kesorangan ni bagi mengharungi tahun yang amat mencabar bagi aku la kan tahun depan.



TERIMA KASIH SESANGAT sebab dah jadi kawan yang terbaik bagi aku.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan