Sabtu, September 17, 2011

Zaman kecik

Ni lah gambar saya waktu kecik dulu..haha..amacam??..mesti comel kan...tapi dulu ayah ngan ibu cakap saya baek sangat...pegi mana-mana mestu denga kata....kiranya tak nakal lah.....gambar ni masa 2 tahun kot...tak ingat la,,,then waktu umur meningkat 5 tahun ayah pun hantar la kat sekolah tadika tahfiz,Tahfiz Bukit Naga,..tapi tadika ni dengan rumah saya sangatlah jauh...saya duduk kat shah alam dan tadika kat klang..kan jauh tu...berani pulak ayah lepaskan saya naik van pergi sekolah...ok takpe la...tapi bile masuk je sekolah tu...saya kena chikcen pox ad la dalam 3 minggu....haha...pastu ayah terus mintak tukar sekolah...ada sebab lain jugak lah yang ayah nak mintak tukar...sebab die ialah barang2 saya selalu hilang....haha..lawak la...then dalam bulan 5 tu ayah hantar pergi sekolah abim...berdekatan ngan rumah,Taski Abim syeksyen 24...saya pun sekolah kat situ...kat tadika ue pulak...guru2 macam beri kepercayaan yang lebih kat saya..kalau ada periksa ke..ap ke, mesti kol ibu untuk suruh saya baca tajuk apa yang keluar..n markah periksa saya pulak selalu full...100 markah wok dalam semua subjek..hahapastu tahun depan nya saya dilantik jadi KU kat sekolah 2...dan banyak lagi cerita yang berlaku selepas 2...nanti story mory lagi k....bubye~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan