Jumaat, September 02, 2011

Pergi

Assalamualaikum....nak cte pasal pe eh..haaa.psl pose tahun ni....saya rasa masa ue sngat laju la bjalan....dan tak dan tetibe da syawal da....memang laju tahap ape ntah....tp bsyukur r taon ni Alhamdulillah la baik dr taon lpas...ntahla...rasenye same je..xpe la...puase jugak banyak mengajar saya erti kesabaran...memang banyak rintangan la..mase nak buat video merdeka kitorang terpakse jln dalam jarak 1 stengah kilometer..2 pergi je...blom kire balek...2 hari kitowg buat cmtu...tapi bnde ue semua mengajar saya sangat2 la...ngan ILham nye lagi..ad satu hari tu sampai 4 orang cikgu panggil dalam satu pagi...memang masakla kan...haha..tp saya anggap ni semua pengalaman dan cabaran yang harus saya lalui untuk masa depan jgak kot..ta taw..haha..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan