Sabtu, September 17, 2011

Hana Tajima

Assalamualaikum w.b.t.

Kenal Hana Tajima? Dulu tidak dinafikan mungkin ramai tidak terkenal dengan Hana Tajima.. Tapi kini, kalau disebut Hana Tajima, insyAllah ramai orang akan kenal..


Hana Tajima merupakan seorang pelajar kolej dan sekrang adalah seorang pakar fashion designer.. Anak daripada darah kacukkan JEpun ni, bukan sahaja mempunyai tahap kecomellanya yang hebat, tapi mempunyai bakat dalam bidang desgin ini membolehkan beliau mempunyai satu company yang diuruskan olehnya.. So, Maysaa.com adalah kepunyaan Hana Tajima. Kalau salah fakta tolong perbetulkan.
Hana Tajima kalau tak salah tahun ini beliau berumur 23 tahun..Kiranya dia beranak pada tahun 88 not same as me. Beliau mula berminat dengan Islam pada ketika di alam perkolejan pada umur 17 tahun.




Cerita mengenai bagaimana Hana Tajima masuk Islam ni korang boleh baca dekat bawah..Rasanya semua boleh baca kan..Kalau tak faham, minta bantuan google translate.

*********


Hana Tajima, 23, fashion designer

Hana Tajima converted to Islam when she was 17. Frustrated by the lack of variety in Islamic clothing for converts she founded Maysaa, a fashion house that designs western-inspired clothing that conforms to hijab.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan