Khamis, Januari 10, 2013

PLKN :)


Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh..
Setelah bekurun lame aku tak update blog yang dah bekarat ni…akhirnya…aku update juga J.

seda tak seda, aku dah besa dah. Dah tak sekolah dah. Da boleh jadi bapak orang dah. Dah tayah pakai baju sekolah dah. HAHAA. Sume lah. 

 Okay kawan2 aku sume dah pegi PLKN dah
J. Untunglah dapat pegi. Semalam ramai yang tanye aku. 
 
“Gym!, ko pegi tak?” “weh, ko pegi tak PLKN?” “faiz, apasal ko on9 lagi, dah packing belom?”
hahahaa…bederet orang chat, sampai dah tak muat dah ruang kat bawah fb tuh.

hahaha. Mybe diorang tak tahu lagi.
AKU TAK PEGI LAH KAWAN !
J
Haha. Ape ape lah…

Yang penting. GUDLUCK lah kat member2 yang pegi PLKN. Hope korang enjoy kat sana! J
Aku doakan yang terbaek untuk koang.
Haha. BYE ASSALAMUALAIKUM!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan