Selasa, Januari 08, 2013

5 Ar-Razi 2012 Sepanjang Zaman :)







Assalamualaikum RAKAN RAKAN ! :)
nama saye seperti biase lah, FAIZ HAZIM, tak ubah pon lagi.
Haha, lame gila kut tak update blog yang dah bekarat ni, dah berhabuk dah, dah bersarang dah. Nasib baik takde ulat. HAHA!:).
KORANG RASE AKU NAK CAKAP PASAL APE KALI NI?

haha, tengok tajok pon dah tahu an. 5 AR-RAZI :)
5R?? ape tuh??? Ouh yang kelas paling lawa tu eh?? Yang KT die ensem tu eh? Yang kelas pling baik tu eh??  Ouh kenalkenal :P
HAHA!, TADELAH. Emm, aku nak ckap pasal kelas aku ni, last year kat smap, tahun 2012. Kalo nak masuk kelas tu, kne lah dapat nombo 60 kebawah something lah time final exam form 4, try ar main, nanti dapat lah…. Haha :P.. kiddin’

Okay kelas RAZI,


 



Memang rindu lah kelas tu, kelas yang member dy ta penah gado, kelas yang hormat antare satu sama lain, kelas yang very sporting, budak gile2 ade, budak yang rajin ade (kaklong), budak senget ade, budak gedik ade, budak cool ade (ni aku kot :P), budak baik ade(aku lagi), budak suare sedap putera sume bekumpul kat situ lah(shadeq). Haha.
Semua tu memang aq dah set dah dalam mind aku ni, dah tak boleh delete dah, memang aku ingat sampai bile2 :). 


Sebab aku pun memang KETUA KELAS kat kelas ni. So aku tau la sekoseko punye perangai.
HAHA! weeeeeee.....


guru kelas kami sangat baik dan penyayang! UMMI SALWA :)

okeh budak2 yang dapat PLKN kelas ni ialah Arif, Ammar,Faiz Hazim, Kumayl, Farah Aina, Noori Adibah, dan Suraiya. ni lah wira dan wirawati kelas ni.

banyak gak aktiviti sepanjang taon 2012 yang ktorang buat, dah mcm tringat time skolah rendah dulu, slalu pegi rombongan, jamuan dan lainlain, ahahaaa.. :)

ni aktiviti yang dianjurkan,

1) Rombongan Matapelajaran sivik ke tanjung piai!  :D



the best rombongan ever.... :)
disini kami mengenal erti persahabatan, ada yang bergaduh, then baik balik, ahhahaa.. sweet, then ade yang tertinggal mase pegi pulau, then ade yang cari, gaduh ngan shadeq dalam dorm, then dalam bas baik balik, haha, macam2 pengalman ade kat sana. seronok sangat!
Monsieur Amir yang tabah melayan kerenah kami!
sayang monseur! :)
Putera2 terakhir.! haha

ni antare budak kecoh dalam kelas kamii.. weeeeee :P

Puteri-puteri yang mempunyai pelbagai kerenah tersendiri :)

Disinilah Solehah(Penolong ketua tingkatan) dan Aisyah Rabihah hilang.... haha :)

yang paling penting!, kitorang diberi pengalaman tuk tanam pokok bakau sendiri! wohoooo, main selutt

Disinilah tempat kami bermalam, such a nice and peacefull place :)


tuk pengetahuan la, time malam kitorang tido kat tanjung piai tu, aku bejage sampai pukul 1 lbih untuk menjaga tingkahlaku budak2 kecik yang suke main niyh! hahaaa, bile aku tengok sume dah masuk bilik, then baru aku ajak tani balik. ktorang duduk kat jambatan tengah laut sambil melihat pelabuhan singapura yang begitu sibuk.. woohooooo, satu pengalaman yang baik!. tahniah kepada saya.. :)

 okay ni mase kitorang melawat kilang biskut LEE. Abang yg kat LEE tu agak baik dan peramah la, sempoi je, kat dalam tu ktorang ronde2 satu kilang tengok cne diowang buat biskut. not bad. menarik jugak la. another satu pengalaman yang berguna :)


2)MAKAN MALAM BERSAMA PAKCIK!

HAHA, time ni memang seronok sangat! dapat makan banyak2, dapat minum banyak2..weee
menu:
1)nasi
2)tomyam
3)ikan siakap masak 3rasa
4)kailan ikan masin
5)paprik ayam :)
6)air sirap
7)patotnye ade kek, tapi tak dapat. haha
lepas makan kitorang bersalaman ngan ustazah! waa.. da macam anak ustazah dah kitorang nyyy :)

dapat detect tak sape yang paleng pemalu? haha

HAHAHAAA! huh penat bercerita, haha. seyes akurindu pengalaman duduk kelas. Buat keceriaan, ROSAKKAN keceriaan, SEPAHkan kelas. pastu takreti nak kemas balek.! haha. APEPEE lah korang ni. Ade je perangai pelik2. TAPE2 lpas ny knangan indah camni kite dah takbole dapat dah kat mane2. hope         
pengalaman2 camni dapat buat kita jadi lebih kuat kat luar sana. :'( .ingat tau ape pesan ustazah. BeLAJA RAJEN2. jage maruah diri. :)
ingat tau korang!!!!!
haha.sini sajalah.okay bye :)

2 ulasan: